IK BEN GETROUWD!

Oh jongens… wat hebben we een fantastisch mooie dag gehad, wat hebben we genoten!  Het was alles wat ik ooit had kunnen hopen, en meer. We hebben zoveel liefde gevoeld, we zijn zo dankbaar voor alle lieve mensen die we om ons heen hebben. En wat een cliché, maar het was absoluut een van de mooiste dagen van mijn leven, en inderdaad, de tijd vliegt voorbij. Ik wil even samen met jullie terugblikken op de beste en mooiste dag van het jaar, 30 september 2017.

Ik neem jullie mee en laat meteen wat foto’s zien!
30-09, 03:50; ik word voor de eerste keer wakker, trots op mezelf omdat ik snel in slaap ben gevallen de vorige avond. Ik heb het idee dat ik al best lang geslapen heb, als ik op mijn wekker zie dat het nog midden in de nacht is verklaar ik mezelf voor gek en probeer ik weer in slaap te komen. Ik ga even plassen, drink een glas water en doe mijn ogen weer dicht. Vervolgens lig ik een uur te draaien, liedjes in m’n hoofd te zingen en de hele dagplanning door te nemen als ik zie dat het ondertussen 05:10 is. Ik mag niet meer op de wekker kijken en doe gewoon mijn ogen dicht. Als ik dan na een tijdje Rick uit bed hoor gaan mag ik weer even op mijn wekker kijken. Het is 07.22! Ik ben nog in slaap gevallen en: DE DAG MAG BEGINNEN! YES.

Ik ben niet per se een ochtendmens, maar wat word ik vrolijk wakker, ik zet meteen muziek aan ik heb er ongelooflijk veel zin in! Rond 08:00 brengt Rick mij naar papa en mama, ik vind het bizar dat ik straks in mijn trouwjurk sta als ik hem de volgende keer zie, Rick blijft er vrij koel onder, hij heeft er heel veel zin in maar is niet zo’n uitzinnig enthousiast kind als ik… mannending?!

Bij papa en mama wordt mijn haar en make-up gedaan, Ann begint aan mijn haren als een voor een mijn lieve bruidsmeisjes/nichtjes binnen komen. Allemaal gezellig in pyjama, want we kleden ons allemaal hier aan. Ook hun haar en make-up wordt gedaan. We zitten allemaal heerlijk rustig (ja écht!) en hebben er allemaal mega veel zin in. Na dat we heerlijk op ons gemak mooi gemaakt zijn komt de fotograaf binnen. We lopen voor op schema, dus als ik een half uur eerder mijn jurk aan kan gaan trekken zeg ik tegen Joren dat hij Rick mag opbellen of hij niet iets eerder kan komen. Ik krijg langzaam maar zeker gezonde spanning! Het gaat nu écht beginnen.

Om 11:00 trek ik mijn jurk aan, en jongens wat is hij mooi! Ik had zoveel zin om hem aan te trekken, en nu zie ik eindelijk het hele plaatje. Alles klopt! Dan volgen de tien langste minuten van mijn leven. Wanneer is Rick er? De tien minuutjes die ik boven heb zitten wachten (terwijl beneden het huis langzaam vol stroomde) leken wel een half uur te duren. En dan eindelijk, ik mag naar beneden… Rick staat klaar.
Met een bonzend hart en knikkende knieën kom ik de trap af, ik heb zoveel zin in dit moment, kan niet wachten tot Rick me ziet. Maar vind het ondertussen ook een van de spannendste dingen van de dag. Ik loop tussen alle lieve mensen beneden door, rechtstreeks naar buiten, waar Rick staat te wachten. Als hij zich omdraait is er even niks anders dan wij, het is perfect.

We proosten, knuffelen met onze gasten en eten wat, dan gaan we foto’s maken in de Loonse en Drunense duinen. Ik ben zo relaxed dat ik mezelf verbaas. Ik heb er zoveel zin in, maar ben totaal ontspannen, heerlijk.

Dan om 14:00 start de ceremonie, en wat er precies is gezegd weet ik niet meer. Want dit was het tweede momentje waar ik best wel even zenuwen had, we gaan JA zeggen tegen elkaar. Daarna is het tijd voor bubbels, kusjes, cadeautjes en verrassingen. En om 20:30 komen de avond gasten en barst het feest los.

Het was zo’n ongelooflijk mooie dag, alles klopte. (behalve het liedje waarop we naar binnen liepen bij de ceremonie, geen grap… dat was het verkeerde liedje!) Maar het was mooier dan ik me ooit had voor kunnen stellen. We hebben zoveel liefde gevoeld en we zijn zo ongelooflijk dankbaar voor alle lieve vrienden en familie die we om ons heen hebben! Het was Perfect.

Mocht je twijfelen, ik kan trouwen echt aan iedereen aanraden 😉 Een Dikke dank je wel aan iedereen die erbij was, zonder jullie was het nooit zo mooi geweest.

6 gedachten over “IK BEN GETROUWD!

  1. Wat heb ik genoten van de voorbereidingen en hoe leuk was het jurken passen en om te zien hoe zorgvuldig je alles uitgezocht hebt.
    Moeder van de bruid die titel was voor mij ook een once in al lifetime experience en ik bond het prachtig.

    Geliked door 1 persoon

  2. ik kon je foto’s op m’n telefoon steeds niet goed zien, maar wat zijn ze mooi. Wauw wat een mooie dag! van harte gefeliciteerd en heel er veel geluk in jullie leven samen!

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie